Afgelopen maandag was ik samen met Marieke in Den Haag. Normaal gesproken zal ik hier niet zo snel heen vanwege de lange afstand, maar omdat we een event hadden van Benefit kwamen we hier terecht. Het is weer een poos geleden dat ik in Den Haag ben geweest. In Den Haag kun je erg leuk winkelen. Ze hebben alle grote winkel ketens wel en in de zijstraatjes veel leuke boetiekjes (helaas kwamen we hier niet aan toe, next time better). Na een shopmiddag hebben we ons volgepropt met sushi en daarna zijn we gelijk doorgegaan naar het event. Kortom een hele gezellige & leuke dag gehad. Zoals beloofd een fotoverslag van deze dag, veel kijk plezier!
-
Top 5
-
Schokkend: Bekende Nederlanders met plastische chirurgie
gepubliceerd op 20 december 2014
-
Video: Shoplog H&M, Fifty Six & Apple
gepubliceerd op 12 augustus 2015
-
Musthaves: Outfit herfst 2013
gepubliceerd op 6 oktober 2013
-
KOH: Funky Purple
gepubliceerd op 18 mei 2011
-
Parfum: Justin Bieber Girlfriend
gepubliceerd op 2 december 2012
-
SocialMedia
MUSTHAVES BEAUTY ADVENT KALENDER

De nieuwste Range Rover Evoque





